Thursday, February 7, 2008

عکس های سام


سام جوانروح به عنوان بهترین فتوبلاگر تورنتو انتخاب شده است . مطمئن بودم و مطمئن هستم که جایش بیش از این هاست در میان فوتوبلاگر ها. نگاهی به عکس هایش ، عکس هائی که ارويژینال هستند نه کار شده توسط کامپیوتر به ما زوایائی را نشان می دهد که به چشم غیرحرفه ای نمی آید. به ظاهر همان آسمان است و همان پل و همان معماری که دیده ایم . اما نمی دانی چرا آسمان در کادر سام که می رود عشوه گر می شود و زیبائی های خود را بیرون می ریزد و جزئی از یک کار هنری می شود. و کار هنرمند همین است.

<$I18NNumdeklab$>:

At February 8, 2008 at 6:18 AM , Anonymous Anonymous said...

کاش همه بزرگ تر ها مثل شما مواظب نسل بعدی بودند. دفعه قبل هم که از سام نوشتید همین حس را داشتم . مرسی ممنون. من هم داستان می نویسم سعی می کنم داستان بنویسم که قابل این باشد که ذکری ازش بکنید.
شاگرد شما
فریمان

 
At February 8, 2008 at 6:18 AM , Anonymous Anonymous said...

چقدر خوب بود ممنون ممنون

 
At February 9, 2008 at 7:19 AM , Blogger MAHMOOD said...

به درستی نوشتید که کار هنرمند همین است که زوایای کار را در می یابد !! درود بر سام

هماره شادزی

 
At February 10, 2008 at 2:58 AM , Anonymous Anonymous said...

رود در رود به عشق بازی آمده است .

امروز ( فردا )

کران تا کران

۲۲ بهمن روز عشق بازی ملت ایران مبارک باد .

فردا . فرصتی است . خارج از من و من بودنها . جانمان را با عشق با هم بودن صیقل بدهیم . و جانی دوباره بگیریم . و عطر خوش با هم بودن و با هم ماندم . جان و روحمان را بیدار نماید .

چه عشق است . وقتی تو و من . یکی باشیم .

چه خوش است وقتی . من و تو همساز باشیم .

 
At February 14, 2008 at 2:54 AM , Anonymous Anonymous said...

رویائی در وب لاگش نوشته :یادم افتاد که زمانی با شاملو، برای شرکت در کنگرۀ نظامی، به رم رفته بودیم . بهار ۱۳۵۴ بود.[...]


درسته به نظرتون؟

 
At February 14, 2008 at 2:59 AM , Anonymous Anonymous said...

من از طرف آقای بهنود جواب کامنت قبلی را بدهم: نه نمی پسندم. همه کسانی که با بزرگان محشور بوده اند، از جمله خود آقای بهنود که هم شاملو و هم خیلی از سرحلقه ها را از نزدیک می شناختند بسیار خاطره از آنان دارند که مربوط به زندگی شخصی آن هاست و نقل کردنی نیست. این جاست که فرق آدم های [...] و نا[...] معلوم می شود. چند سال پیش در نمايشگاه کتاب تهران از آقای بهنود درباره شاملو پرسیدیم گفت شما شعرهایش را بخوانید. شاعرانه از آن نمی توان بود. یکی خواست غیبت کند آقای بهنود فقط نگاهش کرد. یکی دیگر درباره اخوان و سهراب پرسید. آقای بهنود گفتند شعرشان را بخوانید.
اگر آن شاعر چنین چیزی گفته مطابق طبع و موقع خارج از کشور گفته . ما ایرانی ها بهترست شعرمان را بخوانیم و شعر های خوب آقای رویائی را. چکار داریم با مناظرات و مغازلات آقایان.

 
At February 14, 2008 at 3:00 AM , Anonymous Anonymous said...

آقا از عکس های سام بنویسد و تماشا کنید. حرف های خاله زنکی بس نیست.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home