Friday, August 30, 2013

نقل مکانی، نه به خیلی دور

به نام دوست

از دوستان عزیزی که با خبر نشده اند و همچنان می پرسند چرا در وبلاگ کم کار هستم، خواستم خواهش کنم اگر در جمع مشترکان قرار دارید تشریف بیاورید به  فیس بوک . به این آدرس

https://www.facebook.com/mbehnoud1

من نیز مثل اکثر کسان فیس بوک را آسان تر دیده ام. حالا باید در فکر باشم که آرشیو چند ساله این وبلاگ را به گونه منتقل کنم به جاپی مناسب.

اما اگر از جمع مشترکان این صفحه تشریف ندارید و به هر دلیل با اسم مستعار در دنیای مجازی هستید می توانید به این آدرس سر بزنید که دیگر منع و بندی هم ندارد.
https://www.facebook.com/M.Behnoud

در این صفحه که به همت دوستان برپاست علاوه بر مقالات و نوشته های چند روزانه نحوه دسترسی به برنامه های تلویزیونی و رادیویی نیز وجود دارد.

<$I18NNumdeklab$>:

At August 31, 2013 at 3:03 AM , Blogger safzav said...

این طور مایی که دنبال کردن نوشته های شما رو دوست داریم اما از فیس بوک بیزاریم، فرصتی که داشتیم رو از دست میدیم متاسفانه.

 
At September 10, 2013 at 12:17 PM , Anonymous Anonymous said...

اگر از جمیع فیسبوکیان نباشیم تکلیف چیست؟کم نیستند البته امثال من

 
At October 3, 2013 at 7:27 AM , Anonymous kasra said...

بهنود عزیز

با سلام
کتاب خانوم را به توصیه یکی از دوستان خواندم. خوب بود ولی بشدت زنانه بود !
1. برایم جالب بود که یک نویسنده آقا بتواند تا این اندازه در قالب و نگاه یک زن فرو برود؟
2. منزل ما فاصله ای تا گورستان بزرگ تهران امامزاده عبداله ندارد این شد که قدم زنان بدانجا رفتم و پس از ناکامی در یافتن سنگی سیاه که به درخواست ناناز روی آن نوشته باشند«خانوم – تولد.. مرگ..» نیافتم. پرس و جو از سرایداران حیاطستان مقبره و ساعت ها پرسه زدن در میان قبور آنجا نیز کمکی نکرد جز اینکه گفتند کسان دیگری هم از ایشان سراغ قبر خانوم را گرفته اند.
اگر خواسته باشیم قصه بودن کتاب را باور کنیم بحثی جدا و باور واقعی بودن کتاب بحثی جداست.

بگذار با هم آدرس راچک کنیم:
قبرستان امامزاده عبداله ما در خیابان فدائیان اسلام ، سه راه ورامین واقع شده است . مال شما کجای تهران است ؟
آیا این سنگ سیاه در حیاط واقع شده یا بمناسبت منزلت قاجاری ها در یکی از مقابر خصوصی قرار دارد.
ممنون می شوم حتی شده کوتاه و مجمل جوابی دریافت کنم.
2 oct 2013 نیک آئین _ تهران

 
At December 2, 2013 at 3:30 PM , Anonymous Mohammadreza Zaheri said...

سلام جناب بهنود،

من محمدرضا هستم و همیشه از خوانندگان مقالات شما بوده ام. از بین نوشته‌های شما طرفدار پر و پا قرص نوشته‌های شما برای مرور روزنامه‌های هرروز در بی‌ بی‌ سی‌ بودم و هستم.

از آنجا که ایمیل آدرس شما را پیدا نکردم تصمیم گرفتم با کامنت گذاشتن در این مکان با شما صحبت کنم.

از آنجا که همیشه دوست داشتم یک تصویر جامع تری از روزنامه‌های هر روز بگیرم تصمیم گرفتم سایتی به نام "پیشخوان" (www.pishkhaan.net) طراحی کنم که صفحه اول روزنامه‌ها و در صورت امکان پی‌ دی ااف روزنامه‌ها را در یک جا جمع کند.

الان حدوداً بیش از یک سال است که روی این سایت کار می‌کنم و تقریبا الان می‌تونم بگم سایتی با ثبات شده که می‌توان به بقیه معرفی‌ کرد.

می‌خواستم از شما خواهش کنم که اگر این سایت رو می‌پسندید به دوستان و همراهان خود نیز معرفی‌ کنید.

بسیار بسیار خوشحال میشم نظرات شما را هم در مورد این سایت بدانم.

با تشکر از توجه شما،

محمدرضا زاهری
www.pishkhaan.net
info@pishkhaan.net

 
At October 15, 2014 at 2:31 PM , Anonymous آیسا said...

فیس بوک نداشتیم چی ؟

 
At December 10, 2014 at 12:11 AM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود عزیز با سلام لطفا در برنامه دیدبان این هفته به یادداشتی در روزنامه اعتماد روز چهارشنبه 19 آذر 93 با عنوان " خواهشی از دختران وطنم" نوشته آقای افشین علا اشاره بفرمایید و از خانم قاضی زاده و دیگر دست اندر اکران در رابطه با آن پاسخ قانع کننده مطالبه کنید بسیار سپاسگزارم

 
At January 18, 2015 at 11:37 PM , Anonymous میترا صادقی said...

آن صفحه فیسبوک که به همت خود و نه یاران فعال هست بر روی اغیاری همچون من بسته است . دوستی که هیچ اجازه فالو نیز نمیدهد

 
At October 17, 2015 at 6:19 AM , Blogger رهجو said...

جناب مسعود خان من از ارادتمندان و از سابقون شما هستم.از روزی که فرمودید اندازه ردای ریاست جمهوری انقدر کوچک شده که ... هزاربار ارادتم زیاد تر شد کاش ادرسی از تویتر داشتید

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home